تور مالزی

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

تور مالزی

تور ارمنستان ، تور آنتالیا ، تور استانبول ، تور کیش ، تور قشم ، تور مشهد ، تور دبی ، تور مالزی ، تور ترکیه ، تور تایلند ، تور هند ، تور چین ، تور کوش آداسی

بهترین دیدنی های مشهد


باغ پرندگان مشهد

یکی از بهترین مکان های گردشگریبلیط مشهد نوروز 97 مشهد باغ پرندگان مشهد می باشد که در سال 1393 در مجاورت مجتمع الماس شرق بنا شده است و در آن بیشس از 700 انوع پرنده دراین باغ می باشد. در این باغ پل های چوبی و آبگیر های عمیق که در آن قو و پلیکان ها و... در حال شناکردن می باشد و فضای بلیط مشهد فروردین 97مطبوع و دلنشینی بلیط مشهد زمستان 96ایجاد کرده است. اگر قصد رزرو بلیط مشهد را دارید این مکان یکی از بهترین جاذبه های دیدنی مشهد می باشد که می توانید در آن خاطرات خوشی را تجربه کنید. این باغ در نزدیکی میدان خیام در منطقه سپاد در نزدیکی مجتمع الماس واقع شده است.

 


موزه نان مشهد

یکی از جالب ترین مکان های دیدنیبلیط مشهد نوروز 97 مشهد موزهبلیط مشهد بهار 97 نان مشهد می باشد، این موزه به منظور شناخت  و ساختبلیط لحظه آخری مشهد نان های سنتی ایجاد شده است  در این موزه روند تبدیل گندم به آرد در آسیاب به شیوه سنتی و تبدیل آن به نان را به نمایش گذاشته اند و از  و شما می توانید شیوه کار ابزار سنتی مثل آسیاب راببینید در این موزه ابزار ساخت سنتی مثل نان ساج انواع نان های بلیط مشهد فروردین 97تنوری به نمایش گذشته است و مسافران تور مشهد که علاقه  بلیط مشهد زمستان 96یادگیری فرهنگ مردم مشهد در این موزه می تواند یکی از بهترین مکان ها برای شناخت بخشی از فرهنگ مردم مشهد باشد.   

 


پارک طبیعی هفت حوض دره هفت حوض مشهد

یکی از زیباترین مکان های طبیعی وبلیط مشهد نوروز 97 دیدنی مشهد پارک طبیعی هفت حوض دره مشهد می باشد که در 7 کیلومتری از  مرکز شهر مشهد قرار دارد. این پارک دارای 7 حوضچه می باشد. آب بعد از عبور از این حوضچه ها به رودخانه می ریزد فضای طبیعی و هوایبلیط مشهد اسفند 96 مطبوع ارتفاعات بینالود یکی از مکان هایی است که مسافران تور مشهد مشهد که قصد رزرو بلیط مشهد را دارند بازدید از آن را باید تجربه کنند. شمابلیط مشهد دی 96 می توانید برای رسیدن به این پارک زیبا بعد از ورود به شهرک سیدی بلیط مشهد تعطیلات فروردین 97جاده خلج را ادامه داده تا زمانی که سه کیلومتر از شهرک صنعتی فاصله گرفتید به دو راهی رسید به سمت چپ روبه اتوبان رفته و به میدان اصلی ابتدای پارکبلیط مشهد بهار 97 می رسید. قابل توجه می باشد لوازمی مانند کفش مخصوص پیاده روی و کوه نوردی، باتوم برای کوه نوردی، و... راه همراه خود داشته باشید .


کوهسنگی مشهد

یکی از قدیمی ترینبلیط مشهد دی 96 و مشهور ترین مکان های بلیط مشهد نوروز 97تاریخی مشهد کوهسنگیرزرو بلیط مشهد می باشد در بخش جنوب غربی مشهد در خیابان کوهسنگی می باشدواقع شده است. میتوان نمای زیبایی از شهر را تماشا کرد دراین مکان برای مسافران تور مشهد و گردشگران کافه و بلیط مشهد تعطیلات فروردین 97رستوران و غرفه های صنایع دستی موجود می باشد.

 


آرامگاه حکیم ابولقاسم فردوسی

یکی از محبو ب ترین مکانها گردشگری در مشهد مقبره حکیم ابوالقاسم بلیط مشهد بهمن 96فردوسی توسی می باشد که در باغی خوش آب و هوا در بیستبلیط مشهد اسفند 96 کیلومتری شمال مشهد واقع شده است. نمای بیرونی این مقبره از معماری دوره هخامنشی الهام گرفته شده است و بر روی نمای سنگی آن اشعار این شاعر بزرگ حک شده است. نمای درونی بنا به سبک معماری دور ه اشکانی طراحی شده است  و دارای 20 ستون مرمری رو 8 ستون در بخش فوقانی می باشد. طرح ها و نقاشی های از رزم رستم سهراب و هفت خان رستم در بخش موزه این مکان قرار دارد و سالانه مسافران تور مشهد بسیاری را به سمت خود جذب می کند لازم به ذکر است شما می توانید از غذا های سنتی ایرانی و نوشیدنی ها متنوع در کافه و رستوران  این مکان تاریخی لذت ببرید.

لوکس ترین هتل های مشهد

هتل مینو مشهد

هتل مینو یکی بلیط مشهد ارزاناز هتل های 4 ستاره مشهد بلیط مشهد نوروز 97می باشد که در فاصله 400 متری بارگاه مطهر امام شیعیان واقع شده است و توفیق پذیرایی از زائران و مهمانان تور مشهد را دارد. هتل دارای 90 واحد یکبلیط مشهد زمستان 96, دو, سه و چهار خوابه با امکانات کامل می باشد. از امکانات هتل می توان به: 3 رستوران, کافی شاپ, استخر, سونا خشک و بخار, جکوزی, روم سرویس 24 ساعتهبلیط مشهد فروردین 97, تاکسی سرویس شبانه, سرویس رفتبلیط مشهد بهار 97 و برگشت به حرم مطهر, خدمات تهیه بلیط, اینترنت و ... اشاره نمود. در سفرتان به مشهد امکان این را دارید تا در این هتل چهار ستاره با امکانات خوب اقامت داشته باشید.

هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد


هتل پارس مشهد

هتل پارس یکی از هتل های 5 ستاره مشهد بلیط مشهد نوروز 97می باشد کهقیمت بلیط مشهد در سال 1378, دربلیط مشهد فروردین 97 غرب مشهد, بلوار وکیل آباد, در زمینی به مساحت 5 هکتار برای پذیرایی از زائران و گردشگران تور مشهد ساخته شد. هتل پارس دارای امکاناتی مانند: 227 اتاق, رستوران در کنار دریاچه, کافی شاپ, استخر, سونا, سالن بدنسازی, مرکز SPA, زمین تنیس, کورت اسکواش, بیلیارد, اتاق دارت,بلیط مشهد تعطیلات فروردین 97 قایق سواری, ماهیگیری, سالن آمفی تاتر, سالنبلیط مشهد زمستان 96 چند منظوره, یالن ضیافت, روم سرویس 24 ساعته, کافی نت, غرفه تجاری, تاکسی سرویس, دستگاه ATM, پارکینگ, اینترنت و ... می باشد. فاصله هتل پارس تا حرم مطهر 15, تا اتوبوسرانی 10, تا ایستگاه قطاربلیط مشهد اسفند 96 18 و تا فرودگاه 20 کیلومتربلیط مشهد بهار 97 می باشد. اگر قصد سفر به مشهد را دارید این هتل انتخاب خوبی برای اقامت می باشد.

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد


هتل آرمان مشهد

هتل آرمان یکی از هتل های 5 ستاره و تازهبلیط مشهد نوروز 97 تاسیس مشهد می باشد که در زمینی با زیر بنار 92000 متر مربع در 13 طبقه, با 406 واحد تجاری, 291 واحد اقامتی, 122 واحد مسکونی, 420 واحد پارکینگ آماده پذیرایی از زائرین و مسافران تور مشهد می باشد. از امکانات هتل می توان به: استخر, سونا, اینترنت, پارکینگ, نمازخانه,بلیط مشهد دی 96 لابی, مینی بار, سالن ورزشی, فروشگاه و غرفه, کافی شاپ, ترنسفر, لاندری,بلیط مشهد اسفند 96 خشکشویی, اتوشویی و ... اشاره نمود. اگر قصد سفر به مشهد را داریدبلیط مشهد تعطیلات فروردین 97 این هتل مکان مناسبی برای اقامت می باشد.

هتل آرمان مشهد

هتل آرمان مشهد


هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد یکی از هتل های 5بلیط مشهد نوروز 97 ستاره مشهد می باشد که در میدان جانباز, خیابان خیام آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور مشهد می باشد. هتل هما در 9 طبقه با 207 اتاق مجهز و امکانات کامل پذیرای زائران می باشد. از امکانات هتل می توان به: استخر و سونا, کافی شاپ, روم سرویس 24 ساعته, رستوران, سرویس رایگان رفت و برگشت به حرم در 5 نوبت, آرایشگاه, زمین تنیس, بلیط مشهد بهمن 96باشگاه تناسب اندام, پارکینگ, بلیط مشهد دی 96خشکشویی, کافی نت, تاکسی سرویس 24 ساعته, خدمات پزشکی 24 ساعته, دستگاه ATM, اتوشویی, لاندری, صندوق امانات, ایترنت و ... اشاره کرد. اگر قصد سفر به مشهد را دارید این هتل 5 ستاره با بیش از 40 سال سابقه کاری بهترین انتخاب برای اقامت می باشد.

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد


هتل اولیا مشهد

هتل اولیا مشهد یکی از بهترین و لوکس ترینبلیط مشهد نوروز 97 هتل های 2 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد.فاصله هتل تا حرم مطهر 7 دقیقه می باشد.این هتل امکانات ویژه ایی  را به زائران ارائه می دهد رستوران هتل انواع غذهای ایرانی را سرو می کند.برای رزرو بلیط مشهد می توانید با شماره تماسبلیط مشهد بهمن 96 های داخل سایت تماس بگیرید.

هتل اولیا مشهد

ارزان ترین هتل های مشهد


هتل رضویه مشهد

هتل رضویه یکی از بهترین و معروفترینبلیط مشهد نوروز 97 هتل های 3 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد.اینبلیط مشهد تعطیلات فروردین 97 هتل در فلکه اول جنب بازار رضا واقع می باشد.امکانات هتل شامل:یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی،بلیط کیش مشهد پارکینگ، نمازخانه، لابی، فروشگاه بلیط کرمانشاه مشهدو غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابیبلیط مشهد دی 96 می باشد.همچنین فاصله هتل تا باب الرضا 1 دقیقهبلیط مشهد بهمن 96 می باشد.برای رزرو بلیط مشهد و اطلاع بیشتر از هتل های مشهد بابلیط مشهد اسفند 96 شماره تماس های درج شده در داخل سایتبلیط مشهد بهار 97 استفاده نمایید.

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد


هتل ارگ  مشهد

هتل ارگ  مشهد یکی از بهترینبلیط مشهد نوروز 97 و معروفترین هتل های تک ستاره شه مقدس مشهد می باشد.ظرفیت این هتل 250 نفر می باشد.امکانات هتل شامل: تلوزیون، اینترنت، رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات، خشکشویی و ترانسفر می باشد.رستوران هتل آماده سرو بلیط مشهد تعطیلات فروردین 97هرگونهآفر بلیط مشهد غذای ایرانی و فرنگی و بین المللی می باشد شما مسافرانبلیط مشهد اسفند 96 عزیز می توانید برای رزرو بلیط مشهد با شماره تماس هایبلیط مشهد زمستان 96 درج شده در سایت تماس حاصل شوید.

هتل ارگ  مشهد

هتل ارگ  مشهد


هتل توس مشهد

هتل توس یکی از بهترین و معروفترینبلیط مشهد نوروز 97 هتل های 4 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد.این هتل در قلب شهر زیارتی مشهد و در خیابان شیرازی واقع می باشد.رستوران هتل آماده سرو هرگونه غذای ایرانی و بین المللی می باشد.این هتل مقرون به صرفه به دلیل نزدیکیبلیط مشهد فروردین 97 به حرم و مراکز خرید مورد توجه بسیاربلیط مشهد بهار 97 از گردشگران قرار گرفتهبلیط مشهد زمستان 96 است.امکانات هتل:تهویه مناسب،پذیرش 24 ساعته، استخر، سونا، جکوزی، اسپا، سالن بدنسازی آقایان، تهویه مطبوع، امکانات ویژه معلولین و ... می باشد.مسافران بلیط مشهد دی 96عزیز می توانند برای رزرو بلیط مشهد با شماره تماس های درج شده در داخل سایت تماس بگیرند.

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد


هتل مشهد مشهد

هتل مشهد یکی از بهترین و معروفترینبلیط مشهد نوروز 97 هتل های 4 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد.این هتل در سال 1354 در خیابان امام رضا افتتاح گردیده است.رستوران ،کافیشاپ،نت ،روم سرویس و ... امکاناتی  است که این هتل به مهمانان تور مشهد خود ارائه می دهد.رستوران هتل آماده سرو هرگونه غذاهی ایرانی و با کیفیت می باشد.لازم به ذکر است بدانید فاصله هتل تا حرم مطهر 5 دقیقه ، تا ایستگاه راه آهن 10 دقیقه و تا فر.ودگاه بینبلیط مشهد فروردین 97 المللی 18 دقیقه می باشد.برای رزرو بلیط مشهد می توانید با شماره تماس های درج شده در داخلبلیط مشهد بهمن 96 سایت تماس بگیرید.

هتل مشهد مشهد

هتل مشهد مشهد


هتل جواد مشهد

هتل جواد یکی از بهترین و معروفترین هتل های 4 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد.این هتل بسیار زیبا در سال 1391 در خیابان امام رضا واقع گردیده است.امکانات هتل شامل :رستوران،کافیشاپ،لابی و ... از دیگر امکاناتی است که این هتل به مسافران تور مشهد خود ارئه می دهد.همچنین این هتل علاوه بر اینکه به حرم مطهر نزدیک اسن به مسجد گوهرشاد و بازار رضا نیز نزدیک می باشد.رستوران هتل آماده پذیرایی از شما عزیزان با سرو هرگونه غذای ایرانی می باشد.برای اطلاع بیشتر و رزروبلیط مشهد می توانید با شماره تماس های درج شده در داخل سایت تماس حاصل شوید.

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

بهترین هتل های مشهد


هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی یکی از مجلل و بلیط مشهد نوروز 97معروفترین هتل های 5 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد.این هتل با مساحتی بالغ بر 5000 متر مربع و بیست طبقه بسیار عالی و باامکاناتبلیط مشهد زمستان 96  و خدمات رفاهی ویژه مورد توجه مهمانان تور مشهد قرار گرفته است.این هتل دارای 3 رستوران(دریایی و ایرانی و سنتی)می باشد.امکاناتبلیط شیراز مشهد هتل:استخر ،سونا،سالن ورزشی،لابی،کافیشاپ و سرویسبلیط مشهد بهار 97 حرم و ... می باشد.لازم به ذکراست که این هتل سرویس استقبال فرودگاهی را نیز دارا بلیط تبریز مشهدمی باشد.مسافران عزیز می توانند برای رزروبلیط مشهد با شماره تماس های درج شده در داخل سایت تماس بگیرند.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد


هتل قصر الضیافة مشهد

یکی از بهترین و معروفترین هتل های 5 ستارهبلیط مشهد نوروز 97 شهر مقدس مشهد می باشد.بلیط تهران مشهداین هتل از پذیرفتن مهمان ایرانی معذور می باشد و این هتل مختص مهمانان عرب می باشد.امکانات هتل شامل:رستوران ،اتاق های بسیار با تجهیزات و تهویه مطبوع،صندوق امانات و لابی، اینترنت بیسیم خدماتیبلیط مشهد زمستان 96 است که این هتل به مسافران تور مشهد ارائه می دهد.رستوران هتل آماده سرو انواعبلیط مشهد اسفند 96 غذاهای ایرانی و بین المللی می باشد.فاصله این هتل تا راه آهن 9 دقیقه می باشد.شما عزیزان می توانید برای رزرو بلیط مشهد از شماره تماس های درج شده در داخل سایت تماس حاصل شوید.

هتل قصر الضیافة مشهد

هتل قصر الضیافة مشهد


هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد یکی از نزدیکترین هتل هایبلیط مشهد نوروز 97 5 ستاره به حرم مطهر امام هشتم می باشد.این هتل اولین هتل در شرق کشور می باشد که دارای فضای باز بسیار زیادی می باشد.رستورران روف گاردن،رستوران ارغوان ،چایخانه سنتی برکه،رستورران فیروزه ،رستورران آتریوم  از رستوران های بسیار معروف این هتل است و آماده خدمت رسانی به مهمانان تور مشهد می باشد.امکانات هتل شامل:ستخر، سونا،بلیط مشهد اسفند 96 جکوزی، حمام ترکی، بلیط مشهد دی 96دوش های اختصاصی ماساژ، سالن بلیط مشهد فروردین 97بدنسازی، انواع خدمات اسپا و یخچال به همراه مینی بار، چای ساز ،مبل راحتی،بلیط اصفهان مشهدسشوار در حمام، تلفن ، سیستم سرمایشی و گرمایشی، امکان بلیط مشهد بهار 97دسترسی به اینترنت ، شبکه تلویزیونی ماهواره ای، صندوق امانات اختصاصی و ... می باشد.فاصله هتل تافرودگاه بین المللی مشهد 15 دقیقه  و تا حرم مطهر 10 دقیقه می باشد.شما بلیط مشهد تعطیلات فروردین 97مسافران عزیز می توانید برای رزرو بلیط مشهد از شماره تماس های درج شده در داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد


هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد یکی از بهترین و معروفترین بلیط مشهد نوروز 97هتل های شهر مقدس مشهد و در خیابان امام رضا (ع)، که یکی از شاهراه های ورودی اصلی به حرم امام رضا (ع) واقع می باشد.امکانات و خدمات رفاهی هتل بلیط مشهد تعطیلات فروردین 97سالن چند منظوره،کافی شاپ، روف گاردن، صبحانه خوری،بلیط مشهد بهمن 96 سالن آرایش و زیبایی، سالن ماساژ، مجموعه آبی(کودک و بزرگسال)، مرکز خرید، بانک، تالار پذیرایی، سالن همایش، سالن کنفرانس، لاندری، صرافی، ترانسفر و خدمات گردشگری، توریسم سلامت، بیزنس سنتر و ... اشاره کرد.مسافرانتور مشهد می توانندبلیط مشهد دی 96 انواع غذاهای لذیذ و لحظات رویایی را در رستوران هتل نوش جان نمایند.فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی مشهد 20 دقیقه می باشد.این هتل از نظر قیمت بسیار گران می باشد. طراحی و دیزاین این هتل بسیار شگفت انگیز می باشد و تحت تاثیر بسیاری از گردشگران تور مشهد قرار گرفته است.شما مسافران عزیز می توانید برای رزرو بلیط مشهد از شماره هایبلیط مشهد فروردین 97 درج شده در داخل سایت تماس بگیرید.

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 مشهد


هتل مدینة الرضا مشهد

هتل 5 ستاره مدینة الرضا یکی از بهترین و معروفترینبلیط مشهد نوروز 97 هتل های نزدیک به حرم شهر مقدس مشهد می باشد که تنها 150 متر فاصله دارد.معماری اصیل و مدرن هتل آنرا نسبت به هتل های دیگر متمایز ساخته است.امکانات هتل مدینة الرضا مشهد: اتاق بازی کودکان، استخر، سونا، جکوزی، اسپا، سالن بدنسازی آقایان، تهویه مطبوع، امکانات ویژه معلولین، کافی شاپ دنج و آرام با سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد، انواع کیک و ... همچنین مسافرانبلیط مشهد بهمن 96 تور مشهد می توانند در هرکدام از 4 رستوران انواع غداهای ایرانی ،فرنگی و سنتی را نوش جان نمایند.فاصله هتل تا فرودگاه 22 دقیقه می باشد.شما مسافران عزیز برای رزرو بلیط مشهد می توانید از شماره های درج شده در داخل سایت استفاده نمایید.

هتل مدینة الرضا مشهد

هتل مدینة الرضا مشهد

اماکن جذاب دیدنی استانبول


هتل گلدن سیتی استانبول

هتل 4 ستاره گلدن سیتیتور استانبول نوروز 97 استانبول در مرکز شهر استانبول و درتور استانبول بهمن 96 منطقه بای اوغلو قرار دارد و از هتل فروشگاه های استانبول محسوب می شود. این هتل دارای 62 اتاق لوکس و مدرن به چشم انداز زیبایی از شهر مشرف می باشد. فاصله هتل گلدن سیتی تا بازار بزرگ، موزه توپکاپی و مسجد آبی 10 دقیقه می شود. گردشگران تور استانبول می توانندبلیط تور استانبول با 5 دقیقه پیاده روی از برج گالاتا دیدن نمایند.

امکانات هتل گلدن سیتی شامل رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساغته، سوئیت مخصوص تازه عروس، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، اتاق های پاکتور استانبول فروردین 97 و بدون سیگار، صرافی،تور استانبول دی 96 خشکشویی، کرایه اتومبیل، خدمات فکس و کپی، خدمات تورها و ... می باشد.

 


هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول (Almina Hotel Istanbul) جز تور استانبول نوروز 97هتل های 4 ستاره استانبول است. در نزدیکی این هتل یک ایستگاه حمل نقل عمومی قرار دارد و با چند دقیقه پیاده روی گردشگران تور استانبول می توانندتور استانبول تعطیلات فروردین 97 از مکان های دیدنی مانند مسجد ایاصوفیه، مسجد کبود، کلیسای جامع، کاخ توپکاپی و پارک گلحانه دیدن نمایند. هتل آلمینا استانبول دارای 25 اتاق با امکانات قیمت تور استانبولدسترسی رایگانبه اینترنتتور استانبول زمستان 96 بی سیم، تلویزیون های ماهواره ای، حمام اختصاصی با دوش، سشوار، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق، مینی‌بار و ... می باشند.

از دیگر امکانات هتل تور استانبول فروردین 97آلمینا استانبول می توانتور استانبول بهار 97 به رستوران، سونا، اسپا، ماساژ، کرایه دوچرخه، حمام ترکی، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، صرافخانه، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، اتاق های VIP، سوئیت عروس، تور استانبول دی 96سوئیت خانوادگی،تور استانبول تعطیلات فروردین 97 سالن کنفرانس، امکانات ویژه معلولین، خدمات تور، خدمات بلیط، فکس و کپی و ... اشاره کرد.


هتل سانتا پرا استانبول

هتل 4 ستاره سانتا پرا استانبول در منطقهتور استانبول نوروز 97 بیک اوغلو (Beyolu) قرار دارد. این هتل از موقعیتی مناسب برخوردار بوده و در کنار اقامتی مناسب و خوب برای مسافران تور استانبول چشم انداز تماشایی از بندر Golden Horn و منطقه Pera فراهم آورده است. فاصله هتل سانتا پرا تا میدان تکسیم و خیابان استقلالتور استانبول بهار 97 350 متر می شود. این هتل دارای 64 اتاق با دکوراسیونی به سبک اروپایی طراحی شده است که همه اتاق ها به سیستم تهویه و وای فایتور استانبول زمستان 96 رایگان مجهز می باشد. بازار بزرگ و مسجد ایاصوفیه در 3 کیلومتری هتل سانتا پرا قرار دارد.

امکانات هتل سانتا پرا استانبول شاملتور لحظه آخری استانبول رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، سالن کنفرانس، پزشک، پارکینگ، صرافی، خشکشویی، صندوق امانات و ... هستند.


هتل گرند اس استانبول

هتل مجلل گرند تور استانبول اسفند 96اس استانبول از هتل های 4 تور استانبول نوروز 97ستاره استانبول می باشد. این هتل دارای 109 اتاق با مبلمان شیک، تلویزیون، حمام و اینترنت می باشد. فاصله هتل گرند اس استانبول تا فرودگاه آتاتورک 15 کیلومتر می شود. فاصله این هتل تا ایستگاه مترو فقط 5 دقیقه می باشد و گردشگران تور استانبول می توانند با کمی پیاده روی از مسجد کبود و مسجد ایاصوفیه دیدن نمایند.

امکانات هتل گرند اس استانبولتور استانبول بهمن 96 شامل رستوران، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، استخر، حمام ترکی، سونا، جکوزی، ماساژ، باشگاه ورزشی، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، خشکشویی،نرخ ویژه تور استانبول خدمات فکس و کپی، پارکینگ، اینترنت وای فای و... می باشند.

 


هتل سمیر استانبول

هتل سمیر استانبول از هتل های 4 ستاره لوکستور استانبول نوروز 97 استانبول می باشد که در نزدیکی بازار بزرگاستانبول قرار دارد. فاصله هتل سمیر تا مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی حدود 20 دقیقه می شود. این هتل دارای 40 اتاق با امکانات تهویه مطبوع، تلفن مستقیم، مینی بار، حمام خصوصی، میز کار، تلویزیون، ماهواره و اینترنت وای فای رایگان می باشد.

امکانات هتل سمیر استانبول شامل رستوران،تور استانبول اسفند 96 پذیرش 24 ساعته، اتاق های خانوادگی، کرایهاتومبیل، صندوق امانات، نگهداری چمدان، سرویس نگهداری کودکان، خشکشویی، اتو سرویس، نرخ ارز، میز تور و... هستند.